احساس میکنم شکمم خیلی بزرگ شده 😔
با همه ویار چطوری میشه ؟!!

۴ پاسخ

نفخه عزیزم
مگه اینکه از قبل شکم داشته باشی
غذاهای نفخ دار نخور

منم یه هفته اس درآوردم میگن نفخه ولی تاالان نداشتم خخخ

نفخه فعلاً جنین رشد آنچنانی نداره که بخواد شکم بزرگ بشه

شکم هفته ۲۰ به بعد رشد میکنه الان شما نفخ داری

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری