آزمایش تیروئید دادم جوابش ۸.۸ یعنی بالاست
تیروئید پرکار؟

۱۱ پاسخ

برای من بالای ۱۰۰😐

کم کار شدید واسه من 7بود قبل باداری تازه نرفتم تیرویید بگیرم چنده

حتما برو دکتر غدد دارو میده دوسه ماهه نرمال میشه

تپلی؟

برو دکتر غدد تحت نظر باش کنترل میشه

اره مال منم ۵.۲ هس قرص میخورم ناشتا

کم کاری دارید عزیزم دارو بخورید درست میشه یا اگه وزنتون بالاست حتما رژیم بگیریم درست میشه

عدد تیروئید بالا باشد یعنی کم کاری تیروئید

ارهه خیلی بالاس برو دکتر غدد

اره باید۲اینا باشه مال منم۵

کم کار

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان جنسیت معلوم نیس مامان جنسیت معلوم نیس روزهای ابتدایی تولد