برای من بالای ۱۰۰😐
کم کار شدید واسه من 7بود قبل باداری تازه نرفتم تیرویید بگیرم چنده
حتما برو دکتر غدد دارو میده دوسه ماهه نرمال میشه
تپلی؟
برو دکتر غدد تحت نظر باش کنترل میشه
اره مال منم ۵.۲ هس قرص میخورم ناشتا
کم کاری دارید عزیزم دارو بخورید درست میشه یا اگه وزنتون بالاست حتما رژیم بگیریم درست میشه
عدد تیروئید بالا باشد یعنی کم کاری تیروئید
ارهه خیلی بالاس برو دکتر غدد
اره باید۲اینا باشه مال منم۵
کم کار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.