یا حسین وحشتناک زدن خدا ب بچه هامون رحم کنه 😭😭😭

۹ پاسخ

اینا هم امروز شدیدتر زدن خب مسلما دارن تلافی میکنن ... جنگ رو سیاست مدارا شروع میکنن ولی مردم بی گناه کشته میشن

کی این کابوس تموم میشه ا

شهرما ک یکسره شهید میارن هرچی سرباز بود کشتن 😭

خدا رحم کنه خدا خودش مراقبتون باشه 🥲

کجا رو ؟

ای بابا خدا لعنتشون کنه

کجایی؟

کجارو🤦🏻‍♀️💔💔💔💔

خ ر م آ ب ا د

سوال های مرتبط

مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی