۴ پاسخ

گوشت گوساله سنگین و حساسیت زاست
گوسفندی بدی بهتره

گوساله ندی بهتره
هم خوب نیست هم حساسیت زایی بالایی داره

گوشت گوساله چون سرده میگن زیر دو سال ندین

من تو خورشتا بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان کنجد و گردو😋😋 مامان کنجد و گردو😋😋 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دخترا مامان مامان دخترا هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه ورادمهر مامان رقیه ورادمهر ۱۰ ماهگی