۹ پاسخ

بهترین استتارشون برای دیده نشدن همینه
خداهم بااوناست💔

آره بابا

اینجا که برف میاد از صبح چند دور زدن

اره متاسفانه

اره بابا وگرنه کرج هنوزم نمیزدن

اتفاقا بهترین استتارشون همین بارون برف

نه جاده ها لغزنده میشه نمیتونن بیان

میان امروز ک‌اومدن

میان خیلی راحتر و بهتر 😑

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی