بچه ها نی نی من 5400بود دکتر گفت زیاده چه کنم

۸ پاسخ

هیچکار، به دندون که میوفته یا شروع کنه به حرکت لاغر میشه. برای سن بالاتر بچه باید نگران شد، مثلا سه به بالا چون معدشون بزرگ میشه و دیگه نمیشه جلو خوردنشون گرفت و چاق میشن اونجوری بد

والا پسر من ۵۷۰۰بود تو دوماهگی گفت خیلی خوبه چطور کفته زیاده ☹️

والا دختر من که ۴۹۰۰ بود بهداشت گفت رفته بالای نمودار سبز همش چرت و پرت میگن توجه نکن

هیچی مگه بچه رو میشه رژیم داد
اصلا توجه نکن به این اراجیف

چکار کنم نداره تپل دیگه

خب نمیشه ازش کم کنی ک😑اهمیت نده بابا

شیر خودت میدی یا شیر خشک

هیچی به دکتر توجه نکن
وزن تولدش چند بوده؟

سوال های مرتبط