هیچکار، به دندون که میوفته یا شروع کنه به حرکت لاغر میشه. برای سن بالاتر بچه باید نگران شد، مثلا سه به بالا چون معدشون بزرگ میشه و دیگه نمیشه جلو خوردنشون گرفت و چاق میشن اونجوری بد
والا پسر من ۵۷۰۰بود تو دوماهگی گفت خیلی خوبه چطور کفته زیاده ☹️
والا دختر من که ۴۹۰۰ بود بهداشت گفت رفته بالای نمودار سبز همش چرت و پرت میگن توجه نکن
هیچی مگه بچه رو میشه رژیم داد
اصلا توجه نکن به این اراجیف
چکار کنم نداره تپل دیگه
خب نمیشه ازش کم کنی ک😑اهمیت نده بابا
شیر خودت میدی یا شیر خشک
هیچی به دکتر توجه نکن
وزن تولدش چند بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.