۲۲ پاسخ

اره چرا ندیم؟😅وسط یخبندون هم میخوردیم

گلودرد از ویروسه دوستان عزیزم
هروقت بچه هاتون ویروس گرفت نگین بستنی خورده اینطوری شده
ویروس به شدت واگیر داره
اینکه کل ایران دائم مریضن سر اینه که هیچکس نمیفهمه بچه مریض شو نیاره از خونه بیرون چون معتقده سرمانخورده

من میدم هفته ای دو سه بار

منکه میدم
حالا قند یه دونه بستنی مگه چقدره
بعدشم توی خونه میخورن دیگه سرد نیست که بخاد اذیتشون کنه
به جاش پفک و چیپس و کیک و کلوچه نمیدم دیگه البته خودشم دوست نداره

حالا هرازگاهی بخر خونه بخوره اشکالی نداره

والا شده روزی دوتا هم میخوره

آره دختر من میخوره

اره من که میدم

اره می زارم نزدیک بخاری اب که شد بهش میدم خودمون هم می خوریم اتفقا خیلی خوبه

بستنی از لذتای زندگیه چرا ندیم😁✌️

پسر منم همیشه میخوره

اتفاقا بستنی چون سرده التهاب گلو رو بهتر میکنه آرومش میکنه

از هرچی بترسی به سرت میاد بزن بی‌خیالی عزیزم
من دخترم از شش ماهگی بهش بستنی دادم

خداروشکر هیچ وقتم مریض نشده

دختر من بعضی وقتها روزی دوتا میخوره

منم میخرم خونه میخوره

نه ، از آخر مهر تا آخر فروردین بستنی ممنوعه خونمون

بستنی برای گلو درد خوبه عزیزم

ماهی ۲تامیدم

تا بچه از کسی ویروس نگیره هیچی نمیشه بهش تازه دکتر دختر من وقتی گلو دردن میگه آب خنک بده بخوره

سلام خانمای گل در برنامه بله گروه تشکیل دادم بدون محدودیت با سرعت خوب با هم گفت و گو میکنیم و سوال میپرسیم و به هم کمک میکنیم گهواره هر لحظه ممکنه کامل قطع بشه جهت عضویت به این ایدی پیام بدین:
@panida1405
و بله رو از بازار و مایکت میتونید دانلود کنید گوشی ایفون و اپل و... از بله وب استفاده کنید
همه خانم هستند با اطمینان✅️

سلام عزیزم اره بده

من تابستون نمیزارم بخوره چ برسه الان

سوال های مرتبط