فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری

تصویر
۵ پاسخ

قرص متفورمین خیلی ازش بد میگن
به هیچ وجه نخور به درد نمیخوره
بیماری های دیگه میاره

سلام من هم تو بارداری استفاده کردم هم هفته پیش شروع کردم خوردنش بعد چند روز دستام سوزن سوزن شدن وسنگین ،تو بارداریم هم این طوری شدم دکتر گفت از عصب هست اما الان وقتی دیگه نخوردم خوب شدم،منم برای لاغری داشتم می‌خوردم که این طوری شد و ول کردم

قرص کارویل بخور
قرص ارلوستات بخور من قدیم میخوردم لاغر شدم عوارض هم نداره

ببخشید چند کیلویی

چون مشکل قندنداری دراصل متفورمین برای قنده برای اینکه قندخونت نیوفته بعدناهاربخور

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی