مولتی خوشمزه چه مارکی میدین؟

۸ پاسخ

دختر من پديا بست رو خيلي بد ميخوره كلا بد قطرس 😄

پدیا بست خریدم تازه بوش بده انتضار داشتم بوی بدو نده به زور خورد پسرم دیگه مجبورم اینو تموم کنم دنبال یکی دیکه باشم که بتونه بخوره

اویفر میدم خوشمزش طعم موز و بیسکویته دوست داره

مولتی آویفر میدم خیلی خوب میخوره

ویواکیدز میدم دوست داره

پدیا بست اشتها رو خوب باز میکنه ولی طعمو نمیدونم در کل مولتی ها همشون ی بو دارن

ویواکیدز میدم حالا نمی‌دونم خوشمزه هست یا نه🤣🤧

پدیابست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان شهریار🍩🧸 مامان شهریار🍩🧸 ۱ سالگی