دختر من پديا بست رو خيلي بد ميخوره كلا بد قطرس 😄
پدیا بست خریدم تازه بوش بده انتضار داشتم بوی بدو نده به زور خورد پسرم دیگه مجبورم اینو تموم کنم دنبال یکی دیکه باشم که بتونه بخوره
اویفر میدم خوشمزش طعم موز و بیسکویته دوست داره
مولتی آویفر میدم خیلی خوب میخوره
ویواکیدز میدم دوست داره
پدیا بست اشتها رو خوب باز میکنه ولی طعمو نمیدونم در کل مولتی ها همشون ی بو دارن
ویواکیدز میدم حالا نمیدونم خوشمزه هست یا نه🤣🤧
پدیابست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.