چند ماهگی نان۲باید بدم
الان نان۱میدم
چه فرقی دارن باهم؟؟؟

۷ پاسخ

نان دو ۶ ماهگی
نان بهترین شیرخشکه چون تمام شیر خشکا بجز نان دارویی ان وزن دهیشم عالیه نفاخم نیس بهترینه

نان دو ب من گفتن بعد یک سال

بعضیا اوایل 6 ماهگی 2 میدن بعضیام آخرش نمیدونم چه فرقی میکنه ولی با سنش جور در اوردن دیگ🤣

میگن شیش ماهگی

واکسن 6 ماهگی و زدی دیگ 2 بده منم نان میدم

عزیزم وزن دهیش چطوره

نان یک میدی اذیت نیست؟

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مامان جوجه رنگی مامان مامان جوجه رنگی ۳ ماهگی