نان دو ۶ ماهگی
نان بهترین شیرخشکه چون تمام شیر خشکا بجز نان دارویی ان وزن دهیشم عالیه نفاخم نیس بهترینه
نان دو ب من گفتن بعد یک سال
بعضیا اوایل 6 ماهگی 2 میدن بعضیام آخرش نمیدونم چه فرقی میکنه ولی با سنش جور در اوردن دیگ🤣
میگن شیش ماهگی
واکسن 6 ماهگی و زدی دیگ 2 بده منم نان میدم
عزیزم وزن دهیش چطوره
نان یک میدی اذیت نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.