۶ پاسخ

قد ۲۵ سانت از قد تولد بیشتر باشه
وزن هم سه برابر تولد اوکیه

بستگی به قد و وزن تولدش داره

پسرم 3برابر وزن تولدش نشد دکترش گفت یه اصطلاح عامیانه هست هیچ بایدی وجود نداره.ولی باید روی نم.دار باشه

گهواره اون پایین زده صفحه اول

بسته به قد و وزن تولد داره
وزنش بايد بشه ٣ برابر
من دخترم ١٢/٦٠٠ قد٧٩ بو

وزن ۳برابر وزن تولدشون باشه نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی