مامانادست بچم چرااینجوری شوده

تصویر
۷ پاسخ

خودش خوب ميشع اگه جاي واكسنه

جای واکسن و طبیعیه و دستکاری نکن

عزیزم این واکسن بدو تولد تو بیمارستان میزنن براشون واسه بعضی از بچه ها اینطوره هیچ مشکلی نداره بعد چند وقت خودش خوب میشه چیزی نزن بهش

واکسن بدو تولده هیچی نزن دستم نزن خوب میشه

مال بچه منم اینجوریه

جای اولین واکسنه من از دکتر پرسیدم گفت هی زخم میشه هی خوب میشه دیگه آخر سفت میشه جاش

جای واکسن پسرمنم همینطوری شده

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان Arvin>🧸🍭 مامان Arvin>🧸🍭 ۶ ماهگی
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی