من مای بیبی میخرم250 18تا
پدرشون دراد ایشالا
آخه الان که این پول رو میدن به متولدین 1405
که پوشک و شیر خشک بخرن
قیمت این دو تا قلم جنس میخواد گرون تر بشه
بعد ماهایی که اصلا بهمون تعلق نگرفته
هم باید قیمت بیشتری بابت گوشک و شیر خشک پرداخت کنیم هم اصلا شامل این طرح نشدیم
این واقعا عین بی انصافیه
بله متاسفانه.
وای آره پوشک هم همین طور
اره دقیقا
پوشک هم گرون شده
طرح یسنا و طرح مادران نفرستادن برامون واقعا تعجب میکنم از بی نظمی این دولت
مایبیبی هم بازم گرون شده
چی ارزونه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.