۱۹ پاسخ

عدسی دادم خورد

عدس پلو با گوشت کشمش کنارش ماست

شیر برنج ، سوپ مرغ ، سوپ گوشت ، برج و مرغ یا برج و گوشت، ماکارونی پخته بدون رب ، شیربرنج با گوشت ، الویه ( مرغ سیب زمینی تخم مرغ و هویچ و ماست ماجان)
تخم مرغ پخته ، عدسی ، گوشت و پلو و عدس ، مرغ و سیب زمینی و هویچ یا با گوشت
پلو و گوشت و کدو حلوایی
سوپ ها مختلف که توش کدو حلوایی یا خورشتی میریزم
همین چیزارو باید باهم ترکیب کنی بدی ک تنوع داشته باشه

مرغ و برنج و ماست

سوپ هویج و مرغ گذاشتم با اب قلم

شیربرنج

سوپ.

حلیم واسش درست کردم

من صبح سوپ درست میکنم به اندازه ۳ وعده ،صبح و ظهر و شب گرم میکنم بهش میدم تو سوپش همه چی هم داره نیاز نیست عدسی و پوره و اینجور چیزا الکی جداگانه بپزم

کارم درسته آیا ؟ البته این وسط بهش زرده تخم مرغ ، عصاره بادام ، سرلاک ، شیر بیسکویت و آبمیوه هم میدم

غذایه خودمونو میدم

طهر براش شوید پلو با چلومرغ پختم شبم همونودادم خورده

کتلت با گوجه سرخ شده

شیویدپلو با مرغ و اب قلم

عدسی گذاشتم

سینه مرغ رو گذاشتم بپزه با سیب زمینی و هویج و پیاز.بعده پخت با گوشتکوب برقی میکس میکنم

برنج ومرغ

شیر برنج☺️

دمپخت

عدسی.

سوال های مرتبط

مامان عرشیا👶❤️ مامان عرشیا👶❤️ ۱۶ ماهگی