ناذیخ تپلدش کی هست
مامان محمد واکسن ۶ زدی براش
عزیزم از منی که بارها به پسرم آنتی بیوتیک دادم بشنو بهترین راه شستشوی بینی هست که پسرت همش فین کنه تخلیه بشه من با همین روش سه بار آخر که مریض شد آنتی بیوتیک ندادم البته با تجویز پزشک ندادما
شربت ایمونیس هم خوبه فقط باید یه دوره بدید
من تابستون میفرستمش کلاس مجدد
واكسن انفولانزا معجزه ميكنه
مربض ميشن در حد ابريزش و كمي سرفه اصلاا عفونت در كار نبست
پسر منم همینطوری بود همش مریض بود فکر کنم طبیعی بود چون سال اول بود وارد محیط مدرسه شدن سریع ویروس جذب میکردن.من تصمیم داشتم برای،کلاس اول واکسن بزنم لااقل دوره مریضیش کمتر بشه،تازه پسرم طفلک لوزه هم داره باید عمل کنه بااین شرایط نمیدونم کی و چه موقع میشه عمل بشه
خونه هستید باهاش کار کنید ، کتاب هاشو از معلمش بگیرید کار کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.