تب
بچه
فرزند پروری سنجش دکتر مطب درد

تصویر
۲۱ پاسخ

بله تسویه کردم

من یک میلیون و پانصد مونده
و از اول هم گفتند هر اتفاقی بیافته باید شهریه رو بدین و حتی امضاهم ازمون گرفتن

ما ماه پیش تسویه کردیم

بله من زنگ زدن گفتن تسویه کن
منم ریختم

منم همون اول تسویه کردم چون تعطیلی زیاد داشتیم و الان هم ک تعطیل شدن ب مدیر پسرم گفتم گفت برای شهریه ربطی نداره چون سالانه هستن باید شهریه کامل تسویه بشه

من همشو واریز کردم .قرارمون ۲۲تومن با کتاب بود تا آخر بهمن ماه .من پرداخت کردم .خوب شد پرداخت کردم .چون این ماه دستمون خالیه .

اره یک هفته پیش کامل تسویه کردم گفتن خرداد بجای اسفند جبران میکنن واینکه از ما چک گرفتن موقع ثبت نام ما هم کل شهریه رو دادیم ومدیر گفت تعطیلات ربطی به پرداخت شهریه نداره چون سالانه هست کل شهریه 22تومان بود که همشو دادیم رفت

اره بابا قبل شلوغی ها انقدر اطلاع رسانی کردن تازه فقط پونصد تومن مونده بود دادمرفت

من واریز نکردم نمیکنمم

ب ما گفتن تسویه ولی هنو نزدم

بله تسویه کردیم

من اول بهمن تسویه کردم

شوهرمن میگه کامل نمیریزم

تاپیک های منو بخون...

ی خبر دیدم ک گفته بودن این ماه فقط ۳۰درصدشو پرداخت کنید

از من امضا گرفته بودن اگه تا اسفند تسویه نکنم ی جا ۱۸ میلیون باید بدم دیگه امروز ریختم ۸۵۰۰

من فقط 3 میلیون‌ مونده تا تسویه کامل

من واریز کردم بیشترشو
گفتن توی خرداد روزایی ک تعطیل بوده رو میگیم بچه ها بیان جبران میکنیم

ن هنوز
گفتند خرداد را به جا اسفند بیاند
فک نکنم خرداد بزارم بره
پولشم نمیدم اگ زورم نکنن البته

والله ما آخرین چکش ۲۵ اسفنده....پرداخت نکنیم چیکار کنیم

نه واریز نکردم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ سالگی