رفتم غربالگری ضربان قلب ۱۶۲ بود
دختر یا پسر ؟؟

۱۱ پاسخ

ربطی نداره عزیزم من نود درصد علائمم دختر بود بچم شد پسر تو این چیزا دنبال دختر پسر نگرد تا سونو هیچی معلوم نیست

ربطی نداره مال من 157بود پسره

دختره احتمالا

ربطی نداره گلم

برای منم ضربان قلب بالا بود
اما نینیم پسره

ربطی نداره عزیزم

ربط نداره برامن ۱۵۷بود دختره

ربطی ب ضربان قلب نداره برا من ۱۵۸و۱۶۴بود پسر شد

احتمال بهت ندادن
منم تا انومالی هی ۱۶۵ اینا بود اونومالی ۱۴۹ بود پسر بچه من

ربطی نداره برای من 157بود احتمال دختر داد

ربطی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری