۶ پاسخ

منم درد داشتم رفتم بیمارستان یکی بود از ساعت 2 ظهر درد داشت هنوز 4 سانت باز شده بود دهانه رحمش

من سر بچه اولم تا سه روز درد داشتم ولی 40هفتم بود بستری نمیکردن چون دهانه رحمم بسته بود یعنی تو اون سه روز مردمو زنده شدم انقباصا از ی طرف کمر درد از ی طرف باید تحمل کرد چاری نیس

این دردای ماه درده

اره درد زایمانه

بچه اوله؟

تحمل کن هنوز زوده

سوال های مرتبط