۱۹ پاسخ

مبارکه،دستت درد نکنه ،اره بزن قشنگ میشه

مبارکش باشه بنظرم ساده بهتزه

بزن الان مد شده

کاش تو تنشم میزاشتی

بنظرم بزنی خوشگل میشه ولی یه چی خلوت، خیلی شلوغش نکن در حدی که یکم جلوه بده

نگین تا نگین داریم ولی بنظرم مروارید وگل شیکتره خیلی زیادم نزن فقط روی جیب وست زیرشم تیشرت باکسی سفید امسال وست با تیشرت مده

خیلی قشنگ شده عزیزم مبارکش باشه سادش قشنگتره .

اره قشنگه ازجنس خودش کاش گلی پاپیونی هم بزنی

ن نگین نزن نقاشی کن چون عین لی نگین جالب نمیشه مگراینک ازاین نگینای ریز بااتو بزنی

مبارکش باشه

چقدر خوشگل دوختی آفرین، برای بچه نگین بزنی خوبه

نه ساده شیک تر

روی درجیب جلیقه و کنار درز شلوار دوطرفش بزن یکم

ساده قشنگ ترع

مثل شلوار این

تصویر

به نظرم بزن قشنگ میشه

چقدر قشنگه افرین مامان هنرمند زیرش ی چی سفید بپوشه با کتون سفید
به نظرم ساده بهتره

اره قشنگ میشه روی شلوارش کج بزنی اونم نصفه

چقدرخوشگله اربنظرم بهترمیشه

سوال های مرتبط