ربطی به جنسیت نداره به نظرم
میگن سر پسر ولی من سر دخترم اینجوری بودم
من بچم پسره نشون به این نشون الان سر صبحی کلی ترشی انبه خوردم
سر دخترم میخوردم
من سر پسر داشتم
من سرهردو تا داشتم بنظرم زیاد ربطی ب جنسیت نداره
دختر
ربطی ندارن به نظرم من شش ماه ترشیجات هوس میکردم بعدش شیرینیجات الان دختر
هرچی دختر و پسرت دوست داشته باشن توهم همون ویار رو میکنی
پسر من وقتی تو دلم بود همش شیرینی میخورم الان به شدت شیرینی دوسته
منسرپسرمعاششششششق ترشی بودمسراین شبرینی
دختر
برامن براپسربود
من سر دوتا پسرام خیلی ترشی دوست داشتم
پسر
.
والا من سر هیدا همش سر میزاشتم به بطری اب لیمو و ابغوره
شیرینی اصلا دوس نداشتم
بعید میدونم به جنسیت ربطی داشته باشه
ربطی نداره اصلا
من دلم شیرینی شوری ترشی همه چیز میکشید گوشت و فستفود اکثرا میخوردم بچم پسر بود
سر دخترم متنفر بودم
همه میگن برا دختره ولی خاهرشوهرم میگفت سر پسرش قورت قورت ابلیمو میخورده اصلا ربطی ب جنسیت نداره
سر دخترم میخوردم
پسر......
ربطی نداره
شاید باورت نشه ولی سر هردو؛ تنها راه تشخیص جنسیت قبل از سونو؛ نمک ریختن رو سر
من ک سر هر دو داشتم...ماه های اول ترشی.. ماه های اخر شیرینی
پسر من سر پسرم اینجور بودم
من سردخترم خیلیی ترشی میخوردم
دختر
بیشتر پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.