خانوما...آزمایش بتا دادم ۵۷۹
فرداموعدم😭😭😭خوبه ؟؟؟

۱۰ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

عالیه مبارکه🫠

عزیزم مبارکه علائمت چی بود که زود تر رفتی ازمایش دادی

خوبه عزیزم مبارکه 😍😍

عالیه مبارکه

مبارکه عزیزم عالی😍

چرا گریه میکنی عالیه این عدد

عزیزم خارج رحم با درد و خونریزی همراهه نگران نباش، احتمالا دوقلوعه😍

خیلی عالی مبارک من شش روز تاخیر پونصد بود

من هشت روز بعد از پریودیم آزمایش دادم پنصد بود اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🤰🏻♥️ مامان تو دلیم🤰🏻♥️ هفته هجدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هفتم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری