۴ پاسخ

پستونک به درد همه نمیخوره برای بچه هایی که رفلاکس مکیدن دارن خوبه اونم فقط اونت ارتودنسی

عزیزم کانال بازی هوش و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

تصویر

میگن پستونک بزاری دهنش دوتا تقه بزنی میگیره
یا یه روش دیگه هم یکم بهش شیربزنی بزاری دهنش میک میزنه نگه میداره

اره میگیره

سوال های مرتبط