چرا شهرا و قیمتا فرق داره نامردا
اره انگاری میگن گرون شده
من دیروز ازاد گرفتم ۳۲۰
بیومیل پلاس
منم چند روز پیش از یک داروخونه خریدم ۲۲۸ با سهمیه .جای دیگه رفتم ۱۵۹ داد بعضی داروخونه ها دارن سو استفاده میکنن. گفت تاریخ جدیده .اونی ک ۱۵۹ خریدم هم تاریخ جدید بود
آره گرون شده مام بدون سهمیه۲۷۵ گرفتیم خیلی وقته ک با پوشک اونم گرون شد ولی با سهمیه نمیدونم هنو سهمیه ماهشو نگرفتم سایت بسته بود فردا برم میگیرم
قیمت مگه هرجا فرق داره؟ من ۲۲۲ گرفتم الان دیدم یکی دیگه ۱۹۵ خریده چرااااا؟
خیلی وقته گرون شده که
اره من 195 خریدم با سهمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.