من دیروز پوشک کوکومی سایز ۴ گرفتم ۳۰۰ ت مان

۶ پاسخ

چقدر قیمتش خوبه من مولفیکس گرفتم 650

من کلا کوکومی استفاده کردم از سایز دو تا پنج

من استفاده کردم بچم بدنش قرمز شد،خودم برای پریودی استفاده کردم بقیش رو خارش شدید گرفتم وای من که اینجوری هلاک‌شدم ببین دیگه چه آشغالیه

من از اول کوکومی استفاده کردم عالی بود دوروز پسرم بیرون روی داره مجبورشدم دوباره بگیرم سایز5گرفتم306تومن

من چند ماه از کوکومی استفاده کردم خوب بود تقریبا از سایز ۴ تا سایز ۶ کوکومی بستم

من یبار کوکومی گرفتم خیلی زود باید عوض میکردم اصلا کیفیتش خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی