خانوما بتام ۱۷۱ شده خوبه؟۲روز تاخیردارم
استرس گرفتم

۴ پاسخ

من بتا روز موعدم ۳۴ بودبعد دو روز تاخیر شد ۷۵ بعد ۹ روز بعد تکرار کردم شد ۵۰۰۰

استرس چرا اوکبه
من بتای اولم با ۱ روز تاخیر ۸۵ بود
بعد ۵ روز شد ۴۸۶ و بعد دوروز شد ۲۱۰۰

علائم چی داری

اررره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی قندی🥹 مامان نی نی قندی🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته هفتم بارداری