سلام با ۲روز تاخیری. بتام ۲۰۰ شده خیلی کم نیست ؟

۲ پاسخ

مال من شد ۷۰ عادیه فقط دکتر بم‌گفت تکرار کن تکرار کردم رف بالا دیگ مشکل‌نداشت

نه خوبه ولی ۴۸ساعت دیگ تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان دختری🥺🎀 مامان دختری🥺🎀 هفته بیستم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری