خیلی استرس گرفتم میشه بگین بتام خوبه یا نه

۳ پاسخ

زده بالای 300

اره عزيزم خوبه من شيش روز عقب انداختم بتام ٢٥٠ بود
بايد هر دو روز ازمايش بدي تا ب هزار برسه بعد بري سونوگرافي

عالیه ۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان صبا مامان صبا هفته سیزدهم بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته هشتم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان دختری🥺🎀 مامان دختری🥺🎀 هفته بیستم بارداری