بزارسایان🥰
سلام منم ۳۶هفته کامل وزنش ۲۳۳۰بود که گفتن کمه شروع کردم لیدی میل و امگا سه خوردن هفته بعدش باز ینی ۳۷هفته کامل سونو دادم شده بود ۲۶۰۰که دکتر گفت حالا صدکش و رشدش نرماله شمام حتما برو دکتر تا وقت داری داروهات عوض کنه اگه صلاح دید لیدی برات بنویسه
چه جالب اسم پسر منم سامیار الان دخترتو اسمشو چی میزاری
اگر کم بود که بهت میگفتن وزنش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.