منم برای دخترم چند روز قبل جنگ لباس خریدم برای خودمم مانتو سفارش داده بودم رسید دیروز تولد دخترم بود نمیخواستم تولد بگیرم ولی دلم نیومد یه تولد کوچولو گرفتم یکم حال و هوامون عوض شد بعد عید هم إن شاء الله همه چی خوب بشه میخوام ببرمش اتلیه
تولد دخترم دوازدهم بودتدارک دیده بودم مهمونم دعوت کرده بودم اما کنسل شد شهر ما اصلا اوضاع خوب نیست از روز اول جنگ از خونه بیرونه نرفتیم بیشترمغازه ها بستن
من واس دخترم و کفش و کیف خودم و پسرم مونده اصلا نمیدونم چکار کنم بلاتکلیف موندم
نه عزیز هیچکدوم نخریدم خدا کنه زنده بمونیم جنگ تموم شه وقت بشه میخریم.دیروز فقط یه بلوز شورت از مغازه خریدم
تولد دختر من که 26 این ماهه 2 روزم زودتر میگیرم😇
من تولد گرفتم البته شهر ما خیلی خبری نیس ولی بازم مامان و مادرشوهرم اینارو دعوت کردم... گفتم شاید حالا حالاها این اوضاع تموم نشه تولد بچم فقط یباره
ما ک اینجا اصلا شرایط نداریم
من برای دخترم کلی خرید کرده بودم برای تولد اما خب نشد بگیرم
من دیروز رفتم برای بچه ها گرفتم ولی برای خودم چیزی نگرفتم دیرتر میگیرم شهر ما هم خداروشکر آرومه
یه تولد کوچک بگیر ک عکس بگیری یادگاری بمونه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.