پوشک
شیرخشک
فرزندپروری
پیامامونم نمیاد

تصویر
۱۴ پاسخ

بر باعث و بانیش لعنت

طرفداران نظام الان کجان زیر این تاپیک ها چرا پیام نمیزارن؟

من توی سال ۹۶ پوشک مولفیکس اونم نه با این کیفیت خیلی خیلی بهتر و تعداد بیشتر میگرفتم ۲۱ تومن تاره دستمال مرطوب هم روش رایگان داشت الان امسال همون رو دارم ۷۵۰ میخرم با تعداد کمتر کیفیت افتضاح و بدون دستمال مرطوب

بعد اونوخ میان میگن الان فراوونی هس زمان شاه قحطی بود نبود
الان هس مردم توان خرید ندارن

الان هر کس برای خودش قیمت میزارن از شرایط جنگی سواستفاده میکنن‌من روغن گرفتم 2150

جسترت نباشه برنج ایرانی؟ والا برنج ایرانی شده کیسه ای ۵تومن یعنی اینجا که این قیمته

خوب عزیزم پدر بزرگ شما هم شاید با 7 میلیون و حتی کمترش خونه خرید باشه 15 سال قبلش

دقیقا، بابام چند روز پیش برام یه کیسه ۲۰ کیلویی برنج اورده بود، امروز داشتم میریختم تو بطری، به همین فکر میکردم! که با ۷ میلیون برام پراید خریده بود😑 الان یه کیسه برنج شده.

اوه اون که قدیم حساب میشه
من یکسال و نیم پیش یه جفت گوشواره طلا خریدم سه میلیون هفته پیش شش تا پوشک خریدیم سه میلیون

گرون نداده؟

ما که خیلی وقته برنج نخریدیم

برنج چی هست؟
چند کیلوییه؟

عزیزم اونوقت هم به وقتش گرون بود

اون موقع هم ۷ تومن زیاد بود واسه ماها عزیزم ما کلا سوختیم هم پدرمادرامون خودمون کاش حداقل آینده بچه هامون خوب باشه

سوال های مرتبط