۴ پاسخ

منم امروز بعد ۱ماه ببلاک۳پیداکردم ۲۳۰آزاد۲۸۰بود

منم امروز گرفتم ۲۹۰ 🫤

دکتر برای من نان۳ رو جایگزین کرد
خیلی بچه هام دوس دارن طعمشو

با کد ملی ۲۹۰ یا آزاد

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی