خانوما تجربتونو موقع ازشیرگرفتن میگید

۳ پاسخ

عزیزم چند ماه بده 18ماهگی بگیر .پسر منم آویزون کنه فقط

شیر خشک بده

می گن ساعت و دفعات رو کم کم کمش کنیم ولی من موفق نشدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی