سلام مامانا تجربه ای دارید از تغییر شیرخشک؟

۳ پاسخ

من تغییر دادم تروویتال میدادم یک مدت نبود بیومیل میدادم اصلا مشکلی نداشت

دیگه تو این سن تغییر ندی بهتره

تغییر ندی بهتره
گوارش بچه بهم میریزه

سوال های مرتبط