منم گرفتم ولی خیلی گریه میکنه 3ماه گرفتم خیلی گریه وشیطون شده
اینم بگم قبل از گرفتن روزی صددد بار شیر مبخواست
اره گلم دو روزه تو کارشمم فقط اصلا اصلا نباید یهویی بچه رو از شیر گرفت که واقعا گناه دارن هم مادر هم بچه اولش تصمیم یهویی بود وقتی رفتم تو کارش دیدم اصلا نمیشه دیروز چهار بار بهش شیر دادم امروز فقط۱ بار بهش دادم و با تلخک دارم میگرم شبم اگه بیدار بشه بهش میدم تا یه هفته اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.