سلام مامانا تجربه ای برای از شیر گرفتن دارید؟

۳ پاسخ

منم گرفتم ولی خیلی گریه میکنه 3ماه گرفتم خیلی گریه وشیطون شده

اینم بگم قبل از گرفتن روزی صددد بار شیر مبخواست

اره گلم دو روزه تو کارشمم فقط اصلا اصلا نباید یهویی بچه رو از شیر گرفت که واقعا گناه دارن هم مادر هم بچه اولش تصمیم یهویی بود وقتی رفتم تو کارش دیدم اصلا نمیشه دیروز چهار بار بهش شیر دادم امروز فقط۱ بار بهش دادم و با تلخک دارم میگرم شبم اگه بیدار بشه بهش میدم تا یه هفته اینا

سوال های مرتبط