۵ پاسخ

فنازوپریدین
اب رو اتیش
من همیشه تو کیفم دارمش

و یچی دیگه
اگه روغن حیوانی دارین (روغن زرد)
بردار اینم سوزشو کم میکنه
زنداداشم همیشه اینکارو میکنه
عفونت داره

خودت سوزش داری چای ابنبات خیلی اثر دارع خوب میکنه

فنازومکس
درمان نیست فقط بی حس میکنه که سوزش رو متوجه نشی
و بری دنبال درمان

گیاه گزنه دم کن بخور
و عنبر نسا دود کن
دامن بپوش وایسا روش دودش برا عفونت زنانه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه دخت مامان شاه دخت قصد بارداری