۴ پاسخ

بعثت با بیمه تامین اجتماعی الان ۲۵ تومن هست
دستمزد دکتر هم که دیگه جدا

بعثت من شنیدم زیاد خوب نیست به لحاظ تمیزی و رسیدگی کادر بیمارستان

الان اوضاع شیراز چطوره بیمارستان

دکتر محققی خیلی دکتر خوبین من زیب نظرشون هستم هنوزم میرم‌پیششون ولی برای زایمان میرم شوشتری ان شاالله چون هزینه خصو۱صی برام زیاده

سوال های مرتبط