۱۳ پاسخ

برای سن حدود ۵۰ به بالا خوبه

دوسش ندارم😶‍🌫️

خیلی تنخورش بنظرم قشنگ باشه چرا همه گفتن خوب نیست

نه نخر

طرحش یه چیز دیگه بهتر بود

واسه مامانا خوبه

راستش سلیقه من نیست

کدوم سایته؟ برای مامانم بخرم

خوبه بنظرم برای داخل خونه

خوبه ولی از این قشنگترم هس

این مشکیشه 220 جنسشم ابر و بادی

تصویر

قشنگه فک کنم تن خوریش قشنگتر باشه

بدک نیست

سوال های مرتبط

مامان 🎀نیهان خانوم🐣👧🏻🩷🧸 مامان 🎀نیهان خانوم🐣👧🏻🩷🧸 ۲ سالگی