برای سن حدود ۵۰ به بالا خوبه
دوسش ندارم😶🌫️
خیلی تنخورش بنظرم قشنگ باشه چرا همه گفتن خوب نیست
نه نخر
طرحش یه چیز دیگه بهتر بود
واسه مامانا خوبه
راستش سلیقه من نیست
کدوم سایته؟ برای مامانم بخرم
خوبه بنظرم برای داخل خونه
خوبه ولی از این قشنگترم هس
این مشکیشه 220 جنسشم ابر و بادی
قشنگه فک کنم تن خوریش قشنگتر باشه
بدک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.