دختردایی انقدر تو بارداریش شیرکاکائو آلو لواشک خورد
دخترش شده تیره😂
من تو دوتا بارداری هام بیشتر چیزای ترش دوس داشتم دوتا بچه هامم دختر
انشالله هر چی میخوای خدا بهت بده🥰❤️
من از اولش تا الان همش تو کف لواشک و چیزای ترشم نی نی پسر ربطی به ویار نداره عزیزم
اینکه چی دوست داری ربطی نداره به جنسیت من هم بستنی دوست دارم هم لواشک هم پفک و دوغ بچه هم پسره
پسرونس
لواشک پسرونس😂😂😂😂من سر پسرم به شدت اول ترشی میخوردم بعد شد همون شیرینی که دوست داشتم
ایشالا هرچی ک هست تنش سالم باشه
من ترشی دوست داشتم بچم پسره
من عاشق لواشکای ترشششش و ترشمزه ها هستم انتی گف پسره باز میخام منتظر سونوی بعدی بمونم
ویار داشتم ترشیجات و اینا دختر بود 🙂
من رو پسرم خیلی ترشی دوس داشتم..با اب انار ترش دووم میاوردم..رو این یکی عاشق شیرینم..ان تی حدس زد پسره..
نمیدونم
من تا قبل بارداری عاشق ترشیجات بودم ولی باردار که شدم به ترشیجات بی میل شدم و یه کم تمایل به شیرینی پیدا کردم اونم نه زیاد
قبلا از شیرینیجات متنفر بودم.الان گهگداری هوس شیرینی میکنم اونم در حد یدونه.و نی نیم دختره😍
منم مثل تو بودمممممم حتی شبا پامیشدم لواشک با نمک میخوردم ولی نینیم پسر شد😅
ولی اصلا به ویار نیس
من اینجوری نیستم اصلا ولی دختره
من ویارسه تابچه هام لواشک بوددوتاپسروسومی دختره
منم ترش و لواشک دوست دارم دختره
اره شیرینی میگن برای پسره خواهرماونجور بود
سعی کن لواشک کمتر بخوری ک قند نگیری لواشک قند داره
منم لواشک خیلی دوس دارم
احتمالا اره
دخترمیخای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.