از چند هفته بابد قرص اهن خورد!؟

۶ پاسخ

هفته دیگه شروع کن‌

تا پایان ۴ ماهگی یعنی ۱۶ هفته باید اسید فولیک بخوری و از شروع ۵ ماهگی به بعد آهن

من بعد انتی نوشت دکترم

من از ۱۲ هفته شروع کردم برای رشد جنین خیلی خوبه خونرسانی رو افزایش میده و سرعت میبخشه

من از ۱۷ هفته شروع کردم

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان اااا مامان اااا هفته بیستم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی