۹ پاسخ

نزدیک مارو هم دیشب زدن ولی نمی‌دونم امشب یجور دیگه میترسم

میدونی هممون ترس برمون داشته چون دارند زیر ساختا رو میزنند و جنگ فرسودگی ذهنی میده صبر و تحملمونا کم کردن دیگه وارد فاز استرس شدیم نمیخوایم بپذیریم امیدوارم بخیر بگذره

من نزدیک انبار نفتم یعنی مردیم از ترس خیلی بد بود خیلی وحشتناک

عزیزم مادر منم کرجه میگه بد نیست اوضاع ، توکل بر خدا

ما شهرستانیم
اطرافمونو میزنن و ما فقط صدا می‌شنویم و غصه میخوریم برای وطن و هموطنامون😔

هیچ خبری نیست

ترس ب دلت راه نده ایشاالله ک هیچی نمیشه 🤲🏻

چرا عزیزم
یچی باعث ترست شده
نور دیشبو دیدی؟

کجای کرجین؟ باز میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی