۱۱ پاسخ

من همه ادویه هارو استفاده میکنم ولی به مقدار متعادل
حتی فلفل هم به غذامون میزنم ولی خیلی کم

من هرچی خودمون میخوردم میدادم بهش

زعفرون چی؟

از ده یازده ماهگی هر چیزی ک خودمون بخوریم رو دادم

همچی

من توهمه غذاهام فقط نمک و زرچوبه میزنم و یکم فلفل سیاه

از یک سالگی مگه همه چی مجاز نبود؟

همه چی میزنم

من فقط کاری میزنم

من زردجوبه و دارچین و ادویه کاری میزنم فقط.تاحالا هم شکر خدا مشکلی نداشته

همه چی میزنم اما فلفل کم میزنم

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی