۴ پاسخ

عزیزم بچتون کم خونی داره

عزیزم من پسرم تالاسمی هست میدم بهش دکتر گفت تا ۳ ماه داخل یخچال قابل استفاده

من میدادم
الان شربت ول کید میدم که دیگه خودش اسید فولیک داره

سلام عزیزم من میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۱۵ ماهگی