۷ پاسخ

نان وزن میذه

نان میدم

نان میدم خیلی راضیم

من با گیگوز شروع کردم وزن دهی خوبی داشت
ولی دخترم رفلاکس داشت بالا میاورد الان‌ ببلاک ای ار میدم

معمولا اول با آپتامیل شروع میکنن

من اپتامیل میدم راضیم

ببلاک

سوال های مرتبط