نترس عزیزم کمخونیش با دارو خوب میشه
چربی هم میشه کنترلش کرد
اصلا جای نگرانی نیست
چربیه پوست چیه
😐😐😐
دکتر عمومی بردی ؟
فاکتورای خونش خوبه
ولی ذخیره اهنش کمه ک همه ی خانم ها و دخترها بخاطر پریودی دارنش و مرتب باید قرص اهن رو بخورن .
ویتامین دیش کمه ..شاید واسه همین گفت نرمی استخون 😐😐😐.
دختر منم همین بود دارو خورد اومد بالا
در کل باید قرص اهن و ویتامین دی بخوره .
۱۳سالشه
جواب ازمایش پدرش برد دکتر دکتر بهش میگه کمخونه نرمی استخوان داره چربی پوست هم داره 😭خیلی گریه کردم گفتم دخترم از دستم میره 😭
نرمالن بنظرم.
فک کنم فاکتور هاش در محدوده نرمال هست مشکلی نیس که ، چکاب بردیش؟
این هم صفحه دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.