سلام توخدا برام بخونید ازمایش دخترم خیلی نگرانم 😭

تصویر
۷ پاسخ

نترس عزیزم کمخونیش با دارو خوب میشه
چربی هم میشه کنترلش کرد
اصلا جای نگرانی نیست

چربیه پوست چیه
😐😐😐
دکتر عمومی بردی ؟

فاکتورای خونش خوبه
ولی ذخیره اهنش کمه ک همه ی خانم ها و دخترها بخاطر پریودی دارنش و مرتب باید قرص اهن رو بخورن .
ویتامین دیش کمه ..شاید واسه همین گفت نرمی استخون 😐😐😐.
دختر منم همین بود دارو خورد اومد بالا
در کل باید قرص اهن و ویتامین دی بخوره .

۱۳سالشه
جواب ازمایش پدرش برد دکتر دکتر بهش میگه کمخونه نرمی استخوان داره چربی پوست هم داره 😭خیلی گریه کردم گفتم دخترم از دستم میره 😭

نرمالن بنظرم.

فک کنم فاکتور هاش در محدوده نرمال هست مشکلی نیس که ، چکاب بردیش؟

این هم صفحه دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان نازی 😍😘 مامان مامان نازی 😍😘 ۶ سالگی