۷ پاسخ

۴ کیلو

من دخترم ۳ کیلو بود ۱۷ روزگیش بردم ۳۶۰۰ شده بود شیر خودمو میخوره اخر شبا برای اینکه راحت بخوابه شیر خشک میدمش ببلاک۱

بستگی به وزن تولد داره آخه

چند روز دیگه باید برم ولی خودم حس میکنم هیچ تغییر نکرده

بستگی ب وزن تولد داره گلم
دختر من ۲۶۰۰ دنیا اومد یک ماهگی ۴۸۰۰ بود

3800
به دنیا اومدنی 3500 بود
شیر نداشتم بچم وزن نگرفته بود
دیگه از بعدش شروع کردم شیرخشک

دخترم ۵ الی ۶ بود فک کنم

سوال های مرتبط