۳ پاسخ

من که تو‌عدسیم ابلیمو‌میزیزم میخورم ترش خوبه که ،
نمیدونم بخدا راهکاری برای ترشی بلد نیستم

ینی خیلی ترش شده؟
من همیشه آبلیمو میزنم دوس دارم با آبلیمو.سوپم باید باآبلیمو بخورم

جفتشو بریز ببین چی میشه😂 اگه حوصلت میذاره جدید عدسی بپز بریز روش

سوال های مرتبط