دستشو بگیر خودت راهش ببر تشویقش کن چیزی ک دوست داره بزار جلوش تشویقش کن بره بردارع راه میفته دیگ کم کم
عزیزم نگران نباش خودش تا یه هفته راه میره مطمئنم
دختر من واکرشو خیلی دوست داره الان شاید ده قدم بدون افتادن میتونه برداره ولی با واکر تند تند راه میره
والا من از برج ۷ پارسال دخترم دست میگرفت به وسایل راه میرفت دو سه ماه بعدشم مستقل می ایستاد اما راه نمیرفت علاقه نداشت تازه راه افتاده که یکم بره
با واکرش هم خیلی وقته راه میرفت
پسر من ۳ ماهه اینجوری تازه چهارروزه مستقل ۳ ۴ قدم میره
دختر منم همین بود دیگه لازم نیست واکر بگیرید من دخترم به مبل تکیه میداد خودم جلوش می نشستم میگفتم بیا چند قدم میومد دیگه خودش خوشش اومد میتونست راه بیاد وقتی خودش بدون کمک وسیله از زمین بلند بشه دیگه راه میره
اگه مستقل میایسته به زودی راه میفته دختر من موقعی ک ایستاد طولی نکشید که قدم برداشت
پسر منم همینجوره، از 10ماهگی بدون اینکه جابی بگیره سرپا میمونه، اما راه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.