۱۰ پاسخ

من از چندتا دکتر پرسیدم و داروخانه گفتن ویواکیدز یدونه ویتامین بیشتر داره از پدیا بست.( بیوتین و کراتین داره)

منم از دوماهگی پدیا بست میدم

منم از پدیا بست راضیم
ی دوره هم دکترش بیبی جویس داد

من از 2 ماهگی دارم مولتی پدیا بست میدم

پدیابست،ویواکیدز

یکی بره تایپک منو جواب بده😩😩😩

پدیا بست

این خوبع

تصویر

پدیا بست

پدیابست خیلی خوبه

سوال های مرتبط