من از چندتا دکتر پرسیدم و داروخانه گفتن ویواکیدز یدونه ویتامین بیشتر داره از پدیا بست.( بیوتین و کراتین داره)
منم از دوماهگی پدیا بست میدم
منم از پدیا بست راضیم
ی دوره هم دکترش بیبی جویس داد
من از 2 ماهگی دارم مولتی پدیا بست میدم
پدیابست،ویواکیدز
یکی بره تایپک منو جواب بده😩😩😩
پدیا بست
این خوبع
پدیا بست
پدیابست خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.