۱۵ پاسخ

ن اژیرخطرداریم
ن پناهگاه داریم
نه اخبار میگه قرار کجارو بزنه
ن اطلاع رسانی درسته
تو اخبار ک گل و بلبل
خسته شدم ازین جنگ
خدایا ایران قشنگمو میخوامممممممممم

آره وحشت ناکه

مسکونی میزنن؟

بمیرم برا کرجی ها دیروز چی کشیدین 🥺🥺

پنج دقیقه پیش قزوین بودن میان از اینجا رد میشن صداش میاد🙄☹️

اره ولی صدا انفجار ن

اره زد دوتا

اره میشنوممم

دوتا زد رف

اره الان زد

خدایا خواهش میکنم تموم بشه
دیگه جونی برامون نمونده

اینجا خیلی جت می‌ره 🫨

اره
الان فردیس یه جا زد من شنیدم

کی تموم میشه این جنگ لعنتی .خدایا مردم آرامش میخان

اره معلوم نیس چیه🫠😪

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی