اتفاقا راحت تر از همه واکسن ها
برای پسرم خیلی سخت گذشت
دکتر دخترم گفت اگه تب پایین نمیاد با پاراکید ۶ ساعتی بروفن بده اما بینش پاراکید یعنی ۳ ساعت بعدش میشه اینجوری تب کنترل میشه و بروفن هم همون ۶ ساعتی هست دیگه
واکسنای قبلیش چطور بود؟ تب داشت؟ اذیت میشد؟
من بجای پاراکید ، بروفن دادم خیلی بهتر بود تب ش زود اومد پایین
دردش هم تقریبا از غروب تا آخر شب خیلی اذیت ش کرد از فردا صبح ش پاشد بازی کرد
من نزدم قراره صبح بزنم
اگه چی باشه میندازمش بعداز13فروردین
سر ساعت استا بده
برای پسر من خوب بود فقط یکن بی قراری داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.