۷ پاسخ

اتفاقا راحت تر از همه واکسن ها

برای پسرم خیلی سخت گذشت

دکتر دخترم گفت اگه تب پایین نمیاد با پاراکید ۶ ساعتی بروفن بده اما بینش پاراکید یعنی ۳ ساعت بعدش میشه اینجوری تب کنترل میشه و بروفن هم همون ۶ ساعتی هست دیگه

واکسنای قبلیش چطور بود؟ تب داشت؟ اذیت میشد؟

من بجای پاراکید ، بروفن دادم خیلی بهتر بود تب ش زود اومد پایین
دردش هم تقریبا از غروب تا آخر شب خیلی اذیت ش کرد از فردا صبح ش پاشد بازی کرد

من نزدم قراره صبح بزنم
اگه چی باشه میندازمش بعداز13فروردین

سر ساعت استا بده
برای پسر من خوب بود فقط یکن بی قراری داشت

سوال های مرتبط